27.11.2006

Tervetuloa Hyvänneuleentie seiskaan!

Olen saanut paljon uusia lukijoita. Siis tervetuloa Hyvänneuleentie seiskaan!

Vihreää Gedifraa

Arkistoin blogiini aluksi tänä vuonna tehtyjä neuleita, mutta toki joukkoon mahtuu myös uusia. Neulon nimittäin koko ajan, aina on jotain tekeillä. Olen yksi Tekele ja tuunaus -blogin kirjoittajista, joten osa neuleistäni on tuttuja entuudestaan osalle lukijoista.

Olen lupaillut myös ohjeita, jotka ovat minulle uusi aluevaltaus. Niitä saattaa ilmestyä sivuilleni pikkuhiljaa.

Toiveenani on yhdistää neuleet, valokuvat ja tunnelma. Ainakin yritän sitä, jotta tästä blogista muotoutuisi näköiseni, omanlaisensa, aito anNun neuleblogi - Hyvänneuleentie 7, jonne lukijan olisi miellyttävää piipahtaa toistekin.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ainakin hyvältä vaikuttaa! Kaunis blogi ja hyviä kuvia. Täällä mä alan hengailla!

Anonyymi kirjoitti...

Sinulla on kauniita neuleita! Hyvin tehtyjä ja viimeisteltyjä! Kiva jos saadaan ohjeitakin!:)

Unknown kirjoitti...

Hei! Hienoja neuleita, hauskaa, että löysin tänne!

joko kirjoitti...

kiva täällä on vierailla! olen ihaillut neuleitasi jo tekele ja tuunaus -blogissa.

anNu kirjoitti...

Kiitos, kiitos! Toivottavasti viihdytte täällä :-D